Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Meta-Analysis of Negative Feedback on Intrinsic Motivation Fong, Carlton J.
2018
31 1 p. 121-162
artikel
2 A Meta-Analysis of the Effects of Teacher Personality on Teacher Effectiveness and Burnout Kim, Lisa E.
2019
31 1 p. 163-195
artikel
3 Correction to: Female Participation as Top-Producing Authors, Editors, and Editorial Board Members in Educational Psychology Journals from 2009 to 2016 Greenbaum, Hannah K.
2019
31 1 p. 253
artikel
4 Elaborations in Expository Text Impose a Substantial Time Cost but Do Not Enhance Learning Daley, Nola
2018
31 1 p. 197-222
artikel
5 How Students Learn Content in Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) Through Drawing Activities Wu, Sally P. W.
2019
31 1 p. 87-120
artikel
6 Meta-Bias: A Practical Theory of Motivated Thinking Gehlbach, Hunter
2018
31 1 p. 65-85
artikel
7 Teachers’ and Students’ Belief Systems About the Self-Regulation of Learning Lawson, Michael J.
2018
31 1 p. 223-251
artikel
8 The Psychometric Modeling of Scientific Reasoning: a Review and Recommendations for Future Avenues Edelsbrunner, Peter A.
2018
31 1 p. 1-34
artikel
9 The Role of School in Adolescents’ Identity Development. A Literature Review Verhoeven, Monique
2018
31 1 p. 35-63
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland