Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Achieving Optimal Best: Instructional Efficiency and the Use of Cognitive Load Theory in Mathematical Problem Solving Phan, Huy P.
2016
29 4 p. 667-692
artikel
2 Conditions for the Effectiveness of Multiple Visual Representations in Enhancing STEM Learning Rau, Martina A.
2016
29 4 p. 717-761
artikel
3 Effects of a Reading Strategy Training Aimed at Improving Mental Simulation in Primary School Children Koning, Björn B. de
2016
29 4 p. 869-889
artikel
4 How Can Brain Research Inform Academic Learning and Instruction? Mayer, Richard E.
2016
29 4 p. 835-846
artikel
5 Reading Instruction for English Learners in the Middle Grades: a Meta-Analysis Hall, Colby
2016
29 4 p. 763-794
artikel
6 Reconceptualizing the Sources of Teaching Self-Efficacy: a Critical Review of Emerging Literature Morris, David B.
2016
29 4 p. 795-833
artikel
7 Towards a Theory of When and How Problem Solving Followed by Instruction Supports Learning Loibl, Katharina
2016
29 4 p. 693-715
artikel
8 Undertaking Experiments in Social Sciences: Sequential, Multiple Time Series Designs for Consideration Phan, Huy P.
2016
29 4 p. 847-867
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland