Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Achieving Optimal Best: Instructional Efficiency and the Use of Cognitive Load Theory in Mathematical Problem Solving
Phan, Huy P.
2016
29
4
p. 667-692
artikel
2
Conditions for the Effectiveness of Multiple Visual Representations in Enhancing STEM Learning
Rau, Martina A.
2016
29
4
p. 717-761
artikel
3
Effects of a Reading Strategy Training Aimed at Improving Mental Simulation in Primary School Children
Koning, Björn B. de
2016
29
4
p. 869-889
artikel
4
How Can Brain Research Inform Academic Learning and Instruction?
Mayer, Richard E.
2016
29
4
p. 835-846
artikel
5
Reading Instruction for English Learners in the Middle Grades: a Meta-Analysis
Hall, Colby
2016
29
4
p. 763-794
artikel
6
Reconceptualizing the Sources of Teaching Self-Efficacy: a Critical Review of Emerging Literature
Morris, David B.
2016
29
4
p. 795-833
artikel
7
Towards a Theory of When and How Problem Solving Followed by Instruction Supports Learning
Loibl, Katharina
2016
29
4
p. 693-715
artikel
8
Undertaking Experiments in Social Sciences: Sequential, Multiple Time Series Designs for Consideration
Phan, Huy P.
2016
29
4
p. 847-867
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland