Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Meta-Analysis of the Relationship Between Learning Outcomes and Parental Involvement During Early Childhood Education and Early Elementary Education
Ma, Xin
2015
28
4
p. 771-801
artikel
2
An Interview with Richard E. Clark
Robinson, Daniel H.
2015
28
4
p. 875-891
artikel
3
Eight Ways to Promote Generative Learning
Fiorella, Logan
2015
28
4
p. 717-741
artikel
4
Remembering Gregg Schraw
McCrudden, Matthew T.
2016
28
4
p. 673-690
artikel
5
Rethinking the Boundaries of Cognitive Load Theory in Complex Learning
Kalyuga, Slava
2015
28
4
p. 831-852
artikel
6
Spaced Retrieval Practice Increases College Students’ Short- and Long-Term Retention of Mathematics Knowledge
Hopkins, Robin F.
2015
28
4
p. 853-873
artikel
7
Teacher Enthusiasm: Reviewing and Redefining a Complex Construct
Keller, Melanie M.
2016
28
4
p. 743-769
artikel
8
The Future of Student Self-Assessment: a Review of Known Unknowns and Potential Directions
Panadero, Ernesto
2015
28
4
p. 803-830
artikel
9
The Structure of Ill-Structured (and Well-Structured) Problems Revisited
Reed, Stephen K.
2015
28
4
p. 691-716
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland