Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 How Much Can Spatial Training Improve STEM Achievement? Stieff, Mike
2015
27 4 p. 607-615
artikel
2 Incoming Editor’s Editorial Paas, Fred
2015
27 4 p. 561-562
artikel
3 Intelligence and Creativity Are Pretty Similar After All Silvia, Paul J.
2015
27 4 p. 599-606
artikel
4 Not a One-Way Street: Bidirectional Relations Between Procedural and Conceptual Knowledge of Mathematics Rittle-Johnson, Bethany
2015
27 4 p. 587-597
artikel
5 Separating Myth from Reality in Education: Introduction to the Special Issue Butler, Andrew C.
2015
27 4 p. 563-565
artikel
6 Student Instruction Should Be Distributed Over Long Time Periods Rohrer, Doug
2015
27 4 p. 635-643
artikel
7 Thank you Robinson, Daniel H.
2015
27 4 p. 559-560
artikel
8 What’s Working in Working Memory Training? An Educational Perspective Redick, Thomas S.
2015
27 4 p. 617-633
artikel
9 When Confidence Is Not a Signal of Knowing: How Students’ Experiences and Beliefs About Processing Fluency Can Lead to Miscalibrated Confidence Finn, Bridgid
2015
27 4 p. 567-586
artikel
10 When Is It Better to Learn Together? Insights from Research on Collaborative Learning Nokes-Malach, Timothy J.
2015
27 4 p. 645-656
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland