Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Comprehension Tools for Teachers: Reading for Understanding from Prekindergarten Through Fourth Grade
Connor, Carol McDonald
2014
26
3
p. 379-401
artikel
2
Designing Reading Comprehension Assessments for Reading Interventions: How a Theoretically Motivated Assessment Can Serve as an Outcome Measure
O’Reilly, Tenaha
2014
26
3
p. 403-424
artikel
3
Examining the Effectiveness of a Multicomponent Reading Comprehension Intervention in Middle Schools: A Focus on Treatment Fidelity
Fogarty, Melissa
2014
26
3
p. 425-449
artikel
4
Improving Language-Focused Comprehension Instruction in Primary-Grade Classrooms: Impacts of the Let’s Know! Experimental Curriculum
Pratt, Amy
2014
26
3
p. 357-377
artikel
5
Team-Based Learning: Moderating Effects of Metacognitive Elaborative Rehearsal and Middle School History Content Recall
Roberts, Greg
2014
26
3
p. 451-468
artikel
6
The Progress and Promise of the Reading for Understanding Research Initiative
Douglas, Karen M.
2014
26
3
p. 341-355
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland