Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Accounting for Beneficial Effects of Worked Examples in Tutored Problem Solving
Salden, Ron J. C. M.
2010
22
4
p. 379-392
artikel
2
A Theoretical Analysis of How Segmentation of Dynamic Visualizations Optimizes Students' Learning
Spanjers, Ingrid A. E.
2010
22
4
p. 411-423
artikel
3
Cognitive Load Theory: Advances in Research on Worked Examples, Animations, and Cognitive Load Measurement
Gog, Tamara van
2010
22
4
p. 375-378
artikel
4
Editor’s Note: Remembering Roxana Moreno
Robinson, Daniel
2010
22
4
p. 363-374
artikel
5
How Effective are Instructional Explanations in Example-Based Learning? A Meta-Analytic Review
Wittwer, Jörg
2010
22
4
p. 393-409
artikel
6
Using Electroencephalography to Measure Cognitive Load
Antonenko, Pavlo
2010
22
4
p. 425-438
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland