Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
16 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Book Review
Brandi L. Bell
2004
9
3
p. 309-311
3 p.
artikel
2
Book Review
Bell, Brandi L.
2004
9
3
p. 309-311
artikel
3
Challenging Prospective Computer Engineers to Design Educational Software by Engaging Them in a Constructivist Learning Environment
Maria Kordaki
2004
9
3
p. 239-253
15 p.
artikel
4
Challenging Prospective Computer Engineers to Design Educational Software by Engaging Them in a Constructivist Learning Environment
Kordaki, Maria
2004
9
3
p. 239-253
artikel
5
Editorial
Deryn M. Watson
2004
9
3
p. 207-208
2 p.
artikel
6
Editorial
Watson, Deryn M.
2004
9
3
p. 207-208
artikel
7
Electronic Roads in Historical Documents: A Student Oriented Approach
Manolis Wallace
2004
9
3
p. 271-289
19 p.
artikel
8
Electronic Roads in Historical Documents: A Student Oriented Approach
Wallace, Manolis
2004
9
3
p. 271-289
artikel
9
Factors Involved in the Implementation of Pedagogical Innovations Using Technology
Rafi Nachmias
2004
9
3
p. 291-308
18 p.
artikel
10
Factors Involved in the Implementation of Pedagogical Innovations Using Technology
Nachmias, Rafi
2004
9
3
p. 291-308
artikel
11
Information Technology Classrooms and Elementary School Principals' Roles: Turkish Experience
Sadegul Akbaba-Altun
2004
9
3
p. 255-270
16 p.
artikel
12
Information Technology Classrooms and Elementary School Principals' Roles: Turkish Experience
Akbaba-Altun, Sadegul
2004
9
3
p. 255-270
artikel
13
OGRE: Three-Dimensional Program Visualization for Novice Programmers
Iain Milne
2004
9
3
p. 219-237
19 p.
artikel
14
OGRE: Three-Dimensional Program Visualization for Novice Programmers
Milne, Iain
2004
9
3
p. 219-237
artikel
15
Rethinking of Teaching Objects-First
Chenglie Hu
2004
9
3
p. 209-218
10 p.
artikel
16
Rethinking of Teaching Objects-First
Hu, Chenglie
2004
9
3
p. 209-218
artikel
16 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland