Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Adjustments of Transracially and Inracially Adopted Young Adults William Feigelman
2000
17 3 p. 165-183
19 p.
artikel
2 Adjustments of Transracially and Inracially Adopted Young Adults Feigelman, William
2000
17 3 p. 165-183
artikel
3 A New Understanding of Attention Deficit Hyperactivity Disorder Alternate Concepts and Interventions Natalie J. Yeschin
2000
17 3 p. 227-245
19 p.
artikel
4 A New Understanding of Attention Deficit Hyperactivity Disorder: Alternate Concepts and Interventions Yeschin, Natalie J.
2000
17 3 p. 227-245
artikel
5 Book Review GROUP WORK WITH ADOLESCENTS PRINCIPLES AND PRACTICE. Andrew Malekoff. New York and London The Guilford Press, 1997, 306 pp. 36.95 {hardback} or 19.95 {paperback, summer 1999}. Lois Levinsky
2000
17 3 p. 247-249
3 p.
artikel
6 Book Review: GROUP WORK WITH ADOLESCENTS: PRINCIPLES AND PRACTICE. Andrew Malekoff. New York and London: The Guilford Press, 1997, 306 pp.; $36.95 (hardback) or $19.95 (paperback, summer 1999). Levinsky, Lois
2000
17 3 p. 247-249
artikel
7 Editor's Comments Thomas K.
2000
17 3 p. 163-163
1 p.
artikel
8 Editor's Comments Thomas, K.
2000
17 3 p. 163
artikel
9 Keeping Foster Children Connected to Their Biological Parents The Impact of Foster Parent Training and Support Andrew Sanchirico
2000
17 3 p. 185-203
19 p.
artikel
10 Keeping Foster Children Connected to Their Biological Parents: The Impact of Foster Parent Training and Support Sanchirico, Andrew
2000
17 3 p. 185-203
artikel
11 Social Support Networks and School Outcomes The Centrality of the Teacher Lawrence B. Rosenfeld
2000
17 3 p. 205-226
22 p.
artikel
12 Social Support Networks and School Outcomes: The Centrality of the Teacher Rosenfeld, Lawrence B.
2000
17 3 p. 205-226
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland