Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A review to identify key perspectives in PBL meta-analyses and reviews: trends, gaps and future research directions Hung, Woei

24 5 p. 943-957
artikel
2 Assessment in the context of problem-based learning Vleuten, Cees P. M. van der

24 5 p. 903-914
artikel
3 A thorny path: the developmental course of problem-based learning for health sciences education in Asia Kwan, Chiu-Yin

24 5 p. 893-901
artikel
4 Behind the times: a brief history of motivation discourse in problem-based learning Wijnia, Lisette

24 5 p. 915-929
artikel
5 Celebrating 50 years of problem-based learning: progress, pitfalls and possibilities Servant-Miklos, Virginie F. C.

24 5 p. 849-851
artikel
6 Evidence-based medicine and problem based learning a critical re-evaluation Wyer, Peter C.

24 5 p. 865-878
artikel
7 How theory and design-based research can mature PBL practice and research Dolmans, Diana H. J. M.

24 5 p. 879-891
artikel
8 McMaster at 50: lessons learned from five decades of PBL Neville, Alan

24 5 p. 853-863
artikel
9 PBL and sustainable education: addressing the problem of isolation Noordegraaf-Eelens, Liesbeth

24 5 p. 971-979
artikel
10 Problem-based projects in medical education: extending PBL practices and broadening learning perspectives Stentoft, Diana

24 5 p. 959-969
artikel
11 The case for plural PBL: an analysis of dominant and marginalized perspectives in the globalization of problem-based learning Frambach, Janneke M.

24 5 p. 931-942
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland