Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Can social media influencer (SMI) power influence consumer brand attitudes? The mediating role of perceived SMI credibility Nafees, Lubna

1 2 p.
artikel
2 Data exchanges among firms Elsaify, Morad

1 2 p.
artikel
3 Digitalization for sustainable maintenance services: A systematic literature review Karki, Bishal Raj

1 2 p.
artikel
4 Exploring banking business model types: A cognitive view Hanafizadeh, Payam

1 2 p.
artikel
5 Exploring critical success factors influencing adoption of digital twin and physical internet in electronics industry using grey-DEMATEL approach Deepu, T.S.

1 2 p.
artikel
6 Exploring the consequence of social media usage on firm performance Hanafizadeh, Payam

1 2 p.
artikel
7 Internet companies’ cultural entrepreneurialism and policy interactions in China: Tencent’s case of “Neo-Culture Creativity” strategy Guo, Baoyi

1 2 p.
artikel
8 Sources of value creation in aggregator platforms for digital services in agriculture - insights from likely users in Kenya Kieti, John

1 2 p.
artikel
9 Understanding incentives for cybersecurity investments: Development and application of a typology Wessels, Martijn

1 2 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland