Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Benchmarking Patient Satisfaction at Academic Health Centers Drachman, David A.
1996
22 5 p. 359-367
9 p.
artikel
2 Designing Surveys for Maximal Satisfaction: An Interview with Allyson Ross Davies Kennedy, Maggie
1996
22 5 p. 369-373
5 p.
artikel
3 Editorial Advisory Board 1996
22 5 p. 306-
1 p.
artikel
4 Learning from Patients: A Discharge Planning Improvement Project Reiley, Peggy J.
1996
22 5 p. 311-322
12 p.
artikel
5 Linking Customer Judgments with Process Measures to Improve Access to Ambulatory Care Anctil, Beth
1996
22 5 p. 345-357
13 p.
artikel
6 Overview: The Evolution of Customer Feedback in Health Care Meterko, Mark
1996
22 5 p. 307-310
4 p.
artikel
7 Payer-Hospital Collaboration to Improve Patient Satisfaction with Hospital Discharge Hickey, Mairead L.
1996
22 5 p. 336-344
9 p.
artikel
8 Using Qualitative and Quantitative Patient Satisfaction Data to Improve the Quality of Cardiac Care Niles, Nathaniel
1996
22 5 p. 323-335
13 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland