Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Cause-related marketing: An experimental study about how the product type and the perceived fit may influence the consumer response Melero, Iguácel
2016
25 3 p. 161-167
7 p.
artikel
2 Determinants of the expenditure done by attendees at a sporting event: The case of World Padel Tour Jiménez-Naranjo, Héctor V.
2016
25 3 p. 133-141
9 p.
artikel
3 Frontiers in research in business: Will you be in? Bigné, Enrique
2016
25 3 p. 89-90
2 p.
artikel
4 How does the online service level influence consumers’ purchase intentions before a transaction? A formative approach Küster, Inés
2016
25 3 p. 111-120
10 p.
artikel
5 Marketing mix effects on private labels brand equity Abril, Carmen
2016
25 3 p. 168-175
8 p.
artikel
6 Research in entrepreneurship using GEM data. Approach to the state of affairs in gender studies Sánchez-Escobedo, Mari Cruz
2016
25 3 p. 150-160
11 p.
artikel
7 Return on capital in Spanish tourism businesses: A comparative analysis of family vs non-family businesses Camisón, César
2016
25 3 p. 91-110
20 p.
artikel
8 Statistical and cognitive optimization of experimental designs in conjoint analysis Huertas-García, Rubén
2016
25 3 p. 142-149
8 p.
artikel
9 The integration of CSR management systems and their influence on the performance of technology companies Bernal-Conesa, Juan Andrés
2016
25 3 p. 121-132
12 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring