Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A cross-country study of leisure constraints and option framing effect in Chinese and Taiwanese package tour market
Chen, Cheng-Chung
2019
24
3
p. 223-231
artikel
2
Analysis of a new visual marketing craze: The effect of LINE sticker features and user characteristics on download willingness and product purchase intention
Liu, Shu-Fang
2019
24
3
p. 263-277
artikel
3
Correlation between owner brand and firm value – Case study on a private brand in Taiwan
Yang, Tzu-Yi
2019
24
3
p. 232-237
artikel
4
Examining the influence of customer-to-customer electronic word-of-mouth on purchase intention in social networking sites
Tien, Duong Hanh
2019
24
3
p. 238-249
artikel
5
How do self-efficacy, narcissism and autonomy mediate the link between destructive leadership and counterproductive work behaviour
Brender-Ilan, Yael
2019
24
3
p. 212-222
artikel
6
Is the Fama and French five-factor model robust in the Chinese stock market?
Huang, Tzu-Lun
2019
24
3
p. 278-289
artikel
7
Study on the background and trust factors of willing-to-buy the energy option
Wen, Yean-Fu
2019
24
3
p. 250-262
artikel
8
The underlying mechanism between perceived organizational injustice and deviant workplace behaviors: Moderating role of personality traits
Khattak, Mohammad Nisar
2019
24
3
p. 201-211
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland