Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Engaging customers through online participation in social networking sites
Kujur, Fedric
2017
22
1
p. 16-24
9 p.
artikel
2
Examining the mediating effect of attitude towards electronic words-of mouth (eWOM) on the relation between the trust in eWOM source and intention to follow eWOM among Malaysian travellers
Zainal, Nur Thara Atikah
2017
22
1
p. 35-44
10 p.
artikel
3
Relationship formation within online brand communities: Bridging the virtual and the real
Hsieh, Pei-Ling
2017
22
1
p. 2-9
8 p.
artikel
4
Social identity dimensions and consumer behavior in social media
Wang, Tien
2017
22
1
p. 45-51
7 p.
artikel
5
Social media and marketing effectiveness
Chen, Chien-Wei
2017
22
1
p. 1-
1 p.
artikel
6
Social media as an upcoming tool for political marketing effectiveness
Safiullah, Md
2017
22
1
p. 10-15
6 p.
artikel
7
Social media use for CRM and business performance satisfaction: The moderating roles of social skills and social media sales intensity
Charoensukmongkol, Peerayuth
2017
22
1
p. 25-34
10 p.
artikel
8
The impact of construal level on brand preferences: Ad metaphors and brand biography as moderators
Kao, Danny Tengti
2017
22
1
p. 52-59
8 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland