Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Engaging customers through online participation in social networking sites Kujur, Fedric
2017
22 1 p. 16-24
9 p.
artikel
2 Examining the mediating effect of attitude towards electronic words-of mouth (eWOM) on the relation between the trust in eWOM source and intention to follow eWOM among Malaysian travellers Zainal, Nur Thara Atikah
2017
22 1 p. 35-44
10 p.
artikel
3 Relationship formation within online brand communities: Bridging the virtual and the real Hsieh, Pei-Ling
2017
22 1 p. 2-9
8 p.
artikel
4 Social identity dimensions and consumer behavior in social media Wang, Tien
2017
22 1 p. 45-51
7 p.
artikel
5 Social media and marketing effectiveness Chen, Chien-Wei
2017
22 1 p. 1-
1 p.
artikel
6 Social media as an upcoming tool for political marketing effectiveness Safiullah, Md
2017
22 1 p. 10-15
6 p.
artikel
7 Social media use for CRM and business performance satisfaction: The moderating roles of social skills and social media sales intensity Charoensukmongkol, Peerayuth
2017
22 1 p. 25-34
10 p.
artikel
8 The impact of construal level on brand preferences: Ad metaphors and brand biography as moderators Kao, Danny Tengti
2017
22 1 p. 52-59
8 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland