Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A moderated mediation model of consumers' role behaviors in brand communities Hung, Hsiu-Yu
2015
20 3 p. 191-200
10 p.
artikel
2 Antecedents and consequences of marketing audits: Empirical evidence from Taiwanese firms Wu, Wen-Kuei
2015
20 3 p. 156-164
9 p.
artikel
3 Complementary assets, appropriability, and patent commercialization: Market sensing capability as a moderator Lin, Jie-Heng
2015
20 3 p. 141-147
7 p.
artikel
4 Co-production and the roles of dependence and service importance Wang, Chung-Yu
2015
20 3 p. 148-155
8 p.
artikel
5 Exploring residents' satisfaction of facilities provided by private apartment companies Rahman, Muhammad Sabbir
2015
20 3 p. 130-140
11 p.
artikel
6 Investigating the dual-route effects of corporate branding on brand equity Chang, Aihwa
2015
20 3 p. 120-129
10 p.
artikel
7 Towards an understanding of the factors affecting m-learning acceptance: Roles of technological characteristics and compatibility Cheng, Yung-Ming
2015
20 3 p. 109-119
11 p.
artikel
8 Trading patterns in the TAIEX futures markets: Information- or behavioral-based trades? Lin, Mei-Chen
2015
20 3 p. 165-176
12 p.
artikel
9 Unlocking the black box: Exploring the link between perceive organizational support and resistance to change Ming-Chu, Yu
2015
20 3 p. 177-183
7 p.
artikel
10 When things go wrong: Lay perceptions of blame Kemp, Simon
2015
20 3 p. 184-190
7 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland