Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Effects of Corporate Social Responsibility perception on consumer satisfaction with the brand Rivera, J.J.
2016
20 2 p. 104-114
11 p.
artikel
2 Eight social media challenges for marketing managers Hofacker, C.F.
2016
20 2 p. 73-80
8 p.
artikel
3 Evaluation, signalling and willingness to pay for traceability. A cross-national comparison Calvo Dopico, D.
2016
20 2 p. 93-103
11 p.
artikel
4 Letter from the Editor Flavian, C.
2016
20 2 p. 71-72
2 p.
artikel
5 “Once upon a brand”: Storytelling practices by Spanish brands Delgado-Ballester, E.
2016
20 2 p. 115-131
17 p.
artikel
6 Social media adoption by exporters: The export-dependence moderating role Alarcón-del-Amo, M.C.
2016
20 2 p. 81-92
12 p.
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland