Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Battle for dominant design: A decision-making model Fernández, Esteban
2019
25 2 p. 72-78
artikel
2 Can social media marketing lead to abnormal portfolio returns? Bank, Semra
2019
25 2 p. 54-62
artikel
3 Consumer ethnocentrism in developing countries Karoui, Sedki
2019
25 2 p. 63-71
artikel
4 CSR communication in Spanish quoted firms Moure, Ramiro Cea
2019
25 2 p. 93-98
artikel
5 How sales managers can use salespeople's perceived attributes to monitor and motivate a sales force during relationship marketing Echchakoui, Saïd
2019
25 2 p. 99-104
artikel
6 Knowledge acquisition, training, and the firm's performance: A theoretical model of the role of knowledge integration and knowledge options Hagemeister, Markus
2019
25 2 p. 48-53
artikel
7 Local entrepreneurship and social services in Romania. Territorial analysis Chivu, Luminiţa
2019
25 2 p. 79-86
artikel
8 The relationship between image and reputation in the Spanish public university Del-Castillo-Feito, Cristina
2019
25 2 p. 87-92
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland