Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A learning progression towards understanding chemical change Johnson, Philip
2013
24 4 p. 365-372
8 p.
artikel
2 A novel approach for investigating students’ learning progression for the concept of phase transitions Chiu, Mei-Hung
2013
24 4 p. 373-380
8 p.
artikel
3 Auguste André Thomas Cahours Wisniak, Jaime
2013
24 4 p. 451-460
10 p.
artikel
4 Difficulties of items related to energy and matter: Implications for learning progression in high school chemistry Liu, Xiufeng
2013
24 4 p. 416-422
7 p.
artikel
5 Ferredoxinas Franco Bodek, Daniela
2013
24 4 p. 426-430
5 p.
artikel
6 Learning progressions as a guide for developing meaningful science learning: A new framework for old ideas Stevens, Shawn Y.
2013
24 4 p. 381-390
10 p.
artikel
7 Mapping student understanding in chemistry: The perspectives of chemists Claesgens, Jennifer
2013
24 4 p. 407-415
9 p.
artikel
8 Progresiones de aprendizaje: promesa y potencial Talanquer, Vicente
2013
24 4 p. 362-364
3 p.
artikel
9 Self-explaining and its Use in College Chemistry Instruction Villalta-Cerdas, Adrián
2013
24 4 p. 431-438
8 p.
artikel
10 Sustancias en el agua: progresiones de aprendizaje para diseñar intervenciones curriculares Salinas, Iván
2013
24 4 p. 391-398
8 p.
artikel
11 Teaching Chemistry -A Studybook: A Practical Guide and Textbook for Student Teachers, Teacher Trainees and Teachers Garritz, Andoni
2013
24 4 p. 423-425
3 p.
artikel
12 Una secuencia de enseñanza/aprendizaje para los conceptos de sustancia y reacción química con base en la Naturaleza de la Ciencia y la Tecnología Garritz, Andoni
2013
24 4 p. 439-450
12 p.
artikel
13 What learning progressions on carbon-transforming processes tell us about how students learn to use the laws of conservation of matter and energy Parker, Joyce M.
2013
24 4 p. 399-406
8 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland