Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A case study in principled assessment design: Designing assessments to measure and support the development of argumentative reading and writing skills
Deane, Paul
2014
20
2
p. 99-108
10 p.
artikel
2
An introduction to the use of evidence-centered design in test development
Zieky, Michael J.
2014
20
2
p. 79-87
9 p.
artikel
3
Assessment as a positive influence on 21st century teaching and learning: A systems approach to progress
Pellegrino, James W.
2014
20
2
p. 65-77
13 p.
artikel
4
Bringing added value to educational assessment: A shift from an audit mode of assessment to an assistence mode
Navas, MarĂa J.
2014
20
2
p. 61-63
3 p.
artikel
5
Cognitive frameworks for assessment, teaching, and learning: A validity perspective
Kane, Michael T.
2014
20
2
p. 117-123
7 p.
artikel
6
Cognitively Diagnostic Assessments and the Cognitive Diagnosis Model Framework
de la Torre, Jimmy
2014
20
2
p. 89-97
9 p.
artikel
7
Empirical recovery of argumentation learning progressions in scenario-based assessments of English language arts
van Rijn, Peter W.
2014
20
2
p. 109-115
7 p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland