Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A case study in principled assessment design: Designing assessments to measure and support the development of argumentative reading and writing skills Deane, Paul
2014
20 2 p. 99-108
10 p.
artikel
2 An introduction to the use of evidence-centered design in test development Zieky, Michael J.
2014
20 2 p. 79-87
9 p.
artikel
3 Assessment as a positive influence on 21st century teaching and learning: A systems approach to progress Pellegrino, James W.
2014
20 2 p. 65-77
13 p.
artikel
4 Bringing added value to educational assessment: A shift from an audit mode of assessment to an assistence mode Navas, MarĂ­a J.
2014
20 2 p. 61-63
3 p.
artikel
5 Cognitive frameworks for assessment, teaching, and learning: A validity perspective Kane, Michael T.
2014
20 2 p. 117-123
7 p.
artikel
6 Cognitively Diagnostic Assessments and the Cognitive Diagnosis Model Framework de la Torre, Jimmy
2014
20 2 p. 89-97
9 p.
artikel
7 Empirical recovery of argumentation learning progressions in scenario-based assessments of English language arts van Rijn, Peter W.
2014
20 2 p. 109-115
7 p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland