Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             21 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Chapter 4 Competitive marketing strategies: Game-theoretic models Sridhar Moorthy, K.
1993
5 C p. 143-190
48 p.
artikel
2 Chapter 10 Conjoint analysis with product-positioning applications Green, Paul E.
1993
5 C p. 467-515
49 p.
artikel
3 Chapter 9 Econometric and time-series market response models Hanssens, Dominique M.
1993
5 C p. 409-464
56 p.
artikel
4 Chapter 2 Explanatory and predictive models of consumer behavior Roberts, John H.
1993
5 C p. 27-82
56 p.
artikel
5 Chapter 16 Marketing decision models: From linear programs to knowledge-based systems Rangaswamy, Arvind
1993
5 C p. 733-771
39 p.
artikel
6 Chapter 15 Marketing-mix models Gatignon, Hubert
1993
5 C p. 697-732
36 p.
artikel
7 Chapter 18 Marketing-production joint decision-making Eliashberg, Jehoshua
1993
5 C p. 827-880
54 p.
artikel
8 Chapter 17 Marketing strategy models Wind, Yoram (Jerry)
1993
5 C p. 773-826
54 p.
artikel
9 Chapter 6 Market-share models Cooper, Lee G.
1993
5 C p. 259-314
56 p.
artikel
10 Chapter 1 Mathematical marketing models: Some historical perspectives and future projections Eliashberg, Jehoshua
1993
5 C p. 3-23
21 p.
artikel
11 Chapter 3 Mathematical models of group choice and negotiations Corfman, Kim P.
1993
5 C p. 83-142
60 p.
artikel
12 Chapter 8 New-product diffusion models Mahajan, Vijay
1993
5 C p. 349-408
60 p.
artikel
13 Chapter 5 Non-spatial tree models for the assessment of competitive market structure: An integrated review of the marketing and psychometric literature DeSarbo, Wayne S.
1993
5 C p. 193-257
65 p.
artikel
14 Chapter 7 Pretest market forecasting Urban, Glen L.
1993
5 C p. 315-348
34 p.
artikel
15 Chapter 11 Pricing models in marketing Rao, Vithala R.
1993
5 C p. 517-552
36 p.
artikel
16 Chapter 13 Salesforce compensation: A review of MS/OR advances Coughlan, Anne T.
1993
5 C p. 611-651
41 p.
artikel
17 Chapter 14 Salesforce operations Vandenbosch, Mark B.
1993
5 C p. 653-694
42 p.
artikel
18 Chapter 12 Sales promotion models Blattberg, Robert C.
1993
5 C p. 553-609
57 p.
artikel
19 Handbooks in operations research and management science contents of previous volumes 1993
5 C p. 893-895
3 p.
artikel
20 Preface Eliashberg, Jehoshua
1993
5 C p. vii-viii
nvt p.
artikel
21 Subject index 1993
5 C p. 881-892
12 p.
artikel
                             21 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland