Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Democratizing social studies teacher education through mediated field experiences and practice-based teacher education
Fitchett, Paul G.
46
3
p. 169-184
artikel
2
Disrupting narratives of racial progress: Two preservice elementary teachers’ practices
Hughes, Ryan E.
46
3
p. 185-208
artikel
3
Fostering historical thinking: The use of document based instruction for students with learning differences
Claravall, Eric B.
46
3
p. 249-264
artikel
4
In the shadow of the base:Teaching war to the children of soldiers
Gibbs, Brian
46
3
p. 209-222
artikel
5
Positioning documentaries as vehicles for developing preservice teachers’ analytic skills
Hilburn, Jeremy
46
3
p. 237-248
artikel
6
Sorting through citizenship: A case study on using cognitive scaffolding to unpack adolescent civic identity formation
Smith, Victoria Davis
46
3
p. 223-235
artikel
7
Student perceptions of support for civic identity development and identity exploration in a discussion-based U.S. government course
Denney, Sarah M.
46
3
p. 279-291
artikel
8
What does social studies inquiry look like? Novice negotiations of inquiry-centered practices through video reflection
Gallagher, Jennifer L.
46
3
p. 265-278
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland