Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Approaches to teaching race in elementary social studies: A case study of preservice teachers
Martell, Christopher C.
2017
41
1
p. 75-87
13 p.
artikel
2
Epistemological tensions in prospective Dutch history teachers׳ beliefs about the objectives of secondary education
Wansink, Bjorn G.J.
2017
41
1
p. 11-24
14 p.
artikel
3
“It׳s About the Why”: Social studies teachers’ perceptions and pedagogy of common core literacy integration
Nowell, Shanedra D.
2017
41
1
p. 63-73
11 p.
artikel
4
“PD is where teachers are learning!” high school social studies teachers׳ formal and informal professional learning
Thacker, Emma S.
2017
41
1
p. 37-52
16 p.
artikel
5
Preparing elementary school teachers for social studies instruction in the context of edTPA
An, Sohyun
2017
41
1
p. 25-35
11 p.
artikel
6
Promoting inquiry-oriented teacher preparation in social studies through the use of local history
Crocco, Margaret S.
2017
41
1
p. 1-10
10 p.
artikel
7
Students drum life stories: The role of cultural universals in project work
Branscombe, Amanda
2017
41
1
p. 53-62
10 p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland