Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A critical review of consumer value and its complex relationships in the consumer-based brand equity network Tasci, Asli D.A.

5 3 p. 171-191
artikel
2 An investigation of the relationships among destination familiarity, destination image and future visit intention Tan, Wee-Kheng

5 3 p. 214-226
artikel
3 A study of e-commerce adoption by tourism websites in China Cao, Kaijun

5 3 p. 283-289
artikel
4 Attributes, theme, and value of a visit to Zhouzhuang, China Gao, Lihua

5 3 p. 239-248
artikel
5 CHAID algorithm as an appropriate analytical method for tourism market segmentation Díaz-Pérez, Flora Ma

5 3 p. 275-282
artikel
6 Exploring visitor brand citizenship behavior: The case of the ‘MICE city Busan’, South Korea Ahn, Young-Joo

5 3 p. 249-259
artikel
7 Impact of online WOM on destination trust and intention to travel: A medical tourism perspective Abubakar, Abubakar Mohammed

5 3 p. 192-201
artikel
8 Islands of prescription and islands of negotiation Povilanskas, Ramūnas

5 3 p. 260-274
artikel
9 Mega-events and increased collaborative capacity of tourism destinations: The case of the 2011 Rugby World Cup Werner, Kim

5 3 p. 227-238
artikel
10 Perceived image specialisation in multiscalar tourism destinations Marine-Roig, Estela

5 3 p. 202-213
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland