Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Children's perezhivaniya and agency during the COVID-19 pandemic: Narrative research from China
Wei, Ge
38
C
p.
artikel
2
Editorial Board
38
C
p.
artikel
3
Learning to create environments for deafness among hearing preservice teachers: A defectological approach
Smagorinsky, Peter
38
C
p.
artikel
4
Remixing literacy: Young children producing literacy practices for research participation
Henning, Lucy
38
C
p.
artikel
5
The contribution of two funds of identity interventions to well-being related student outcomes in primary education
Veerman, Edda
38
C
p.
artikel
6
University teaching development workshops as sites of joint decision-making: Negotiations of authority in academic cultures
Ripatti-Torniainen, Leena
38
C
p.
artikel
7
What we learned from Covid-19 about discourse-based learning
Kuhn, Deanna
38
C
p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland