Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Adaptation and authority in scaffolding and teacher–student relationships
Littleton, Karen
2013
2
1
p. 52-55
4 p.
artikel
2
Conceptualising and grounding scaffolding in complex educational contexts
Elbers, Ed
2013
2
1
p. 1-2
2 p.
artikel
3
‘Dialogic scaffolding’: Enhancing learning and understanding in collaborative contexts
Rojas-Drummond, Sylvia
2013
2
1
p. 11-21
11 p.
artikel
4
Editorial Board
2013
2
1
p. IFC-
1 p.
artikel
5
Scaffolding in context: Peer interaction and abstract learning
Howe, Christine
2013
2
1
p. 3-10
8 p.
artikel
6
Scaffolding student learning: A micro-analysis of teacher–student interaction
van de Pol, Janneke
2013
2
1
p. 32-41
10 p.
artikel
7
The social cultural and emotional dimensions of scaffolding
Renshaw, Peter D.
2013
2
1
p. 56-60
5 p.
artikel
8
‘Wait, let's just think about this’: Using the interactive whiteboard and talk rules to scaffold learning for co-regulation in collaborative science activities
Warwick, Paul
2013
2
1
p. 42-51
10 p.
artikel
9
What counts as evidence for the long-term realisation of whole-class scaffolding?
Smit, Jantien
2013
2
1
p. 22-31
10 p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland