Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Call for papers 1995
9 3 p. 90-92
3 p.
artikel
2 Direct marketing and the use of individual-level consumer information: Determining how and when “privacy” matters Nowak, Glen J.
1995
9 3 p. 46-60
15 p.
artikel
3 Direct marketing on the internet: An empirical assessment of consumer attitudes Mehta, Raj
1995
9 3 p. 21-32
12 p.
artikel
4 1995 Educators’ conference set for october agenda: Research, special topics, awards 1995
9 3 p. 86-89
4 p.
artikel
5 From the editor Schultz, Don E.
1995
9 3 p. 5-7
3 p.
artikel
6 From the practitioners Rosenfilld, James R.
1995
9 3 p. 2-4
3 p.
artikel
7 Issues and problems in applying neural computing to target marketing Zahavl, Jacob
1995
9 3 p. 33-45
13 p.
artikel
8 Mail order catalog design and consumer response behavior: Experimentation and analysis Seaver, Bill L.
1995
9 3 p. 8-20
13 p.
artikel
9 Merchandising and the life cycle of books sold by mail Desmet, Pierre
1995
9 3 p. 61-71
11 p.
artikel
10 [No title] 1995
9 3 p. i-
1 p.
artikel
11 [No title] 1995
9 3 p. 81-85
5 p.
artikel
12 The direct marketing of charitable causes: A study of U.S. fundraisers Peltier, James W.
1995
9 3 p. 72-80
9 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland