Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Antecedents and consequences of infomercial viewership Elliott, Michael T.
1995
9 2 p. 39-51
13 p.
artikel
2 Applications for the lifetime value model in modern newspaper publishing Keane, Timothy J.
1995
9 2 p. 59-66
8 p.
artikel
3 Call for papers 1995
9 2 p. 78-80
3 p.
artikel
4 Connecting with the customer - DMEF's annual report 1995
9 2 p. 74-77
4 p.
artikel
5 Consumer awareness of name removal procedures: Implications for direct marketing Culnan, Mary J.
1995
9 2 p. 10-19
10 p.
artikel
6 From the editor Schultz, Don E.
1995
9 2 p. 5-9
5 p.
artikel
7 From the practitioners Passavant, Pierre
1995
9 2 p. 2-4
3 p.
artikel
8 [No title] 1995
9 2 p. i-
1 p.
artikel
9 [No title] 1995
9 2 p. 67-71
5 p.
artikel
10 Sales tax: Its potential impact on the repeat mail order customer Klassen, Michael L.
1995
9 2 p. 52-58
7 p.
artikel
11 Selecting, evaluating, and updating prospects in direct mail marketing Rao, Vithala R.
1995
9 2 p. 20-31
12 p.
artikel
12 The definition of direct marketing: A rejoinder to bauer and miglautsch Schofield, Albert
1995
9 2 p. 32-38
7 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland