Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Applying the long interview in direct marketing research Woodside, Arch G.
1995
9 1 p. 37-55
19 p.
artikel
2 Customer safety: direct marketing's undermarketed advantage Claxton, Reid P.
1995
9 1 p. 67-78
12 p.
artikel
3 Decision frames and direct marketing offers: A field study in a fundraising context Schibrowsky, John A.
1995
9 1 p. 8-16
9 p.
artikel
4 From the editor Schultz, Don E.
1995
9 1 p. 5-7
3 p.
artikel
5 From the practitioners Yeck, John D.
1995
9 1 p. 2-4
3 p.
artikel
6 How to forecast the rollout response of a mailing list from a sample test in direct mail Jain, Chaman L.
1995
9 1 p. 29-36
8 p.
artikel
7 Inquiry management: contact decision rules Hansotia, Behram J.
1995
9 1 p. 17-28
12 p.
artikel
8 Media selection for database marketers Hughes, Arthur
1995
9 1 p. 79-88
10 p.
artikel
9 Sorting the mail: a study of categorization and deliberative processing McMellon, Charles A.
1995
9 1 p. 56-66
11 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland