Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Consumer perceptions of mail/phone order shopping media Settle, Robert B.
1994
8 3 p. 30-45
16 p.
artikel
2 CRISP: Customer response based iterative segmentation procedures for response modeling in direct marketing DeSarbo, Wayne S.
1994
8 3 p. 7-20
14 p.
artikel
3 Direct marketing: Passages, definitions, and Déjà vu Murrow, J.L.
1994
8 3 p. 46-56
11 p.
artikel
4 Erratum 1994
8 3 p. 80-
1 p.
artikel
5 From the editor Schultz, Don E.
1994
8 3 p. 4-6
3 p.
artikel
6 From the practitioners Kestnbaum, Robert
1994
8 3 p. 2-3
2 p.
artikel
7 Interactive communications, the dream and the reality Wunderman, Lester
1994
8 3 p. 74-77
4 p.
artikel
8 [No title] 1994
8 3 p. i-
1 p.
artikel
9 [No title] 1994
8 3 p. 78-80
3 p.
artikel
10 Sales tax effects on mail order customer purchasing decisions Klassen, Michael L.
1994
8 3 p. 21-29
9 p.
artikel
11 Strategies for a european catalog Desmet, Pierre
1994
8 3 p. 62-73
12 p.
artikel
12 The new direct marketing channel: A baseline descriptive study of 1-900 telephone users Stark, Jerrold L.
1994
8 3 p. 57-61
5 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland