Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A theoretical approach for predicting sales at a new department store location via lifestyles Leblang, Paul
1993
7 4 p. 70-74
5 p.
artikel
2 Foundation programs for students and professors a catalyst for quality direct marketing education 1993
7 4 p. 76-79
4 p.
artikel
3 From the editor Schultz, Don E.
1993
7 4 p. 2-3
2 p.
artikel
4 Generalized marketplace influencers’ (market mavens’) attitudes toward direct mail as a source of information Schneider, Kenneth C.
1993
7 4 p. 20-28
9 p.
artikel
5 Information overload in mail catalog shopping Eastlick, Mary Ann
1993
7 4 p. 14-19
6 p.
artikel
6 [No title] 1993
7 4 p. 75-
1 p.
artikel
7 [No title] 1993
7 4 p. i-
1 p.
artikel
8 Relationship issues in creating the customer database Petrison, Lisa A.
1993
7 4 p. 54-62
9 p.
artikel
9 Social style application to enhance direct mail response Taylor, Raymond E.
1993
7 4 p. 42-53
12 p.
artikel
10 The banking industry and the media Hoekstra, Janny C.
1993
7 4 p. 29-41
13 p.
artikel
11 The destiny of direct Draft, Howard C.
1993
7 4 p. 65-69
5 p.
artikel
12 The targeted marketing of consumer durables Bayus, Barry L.
1993
7 4 p. 4-13
10 p.
artikel
13 Welcome to Marketplace 1993
7 4 p. 63-
1 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland