Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Collecting state taxes on mail-ordered goods Cain, Rita Marie
1991
5 2 p. 20-24
5 p.
artikel
2 Customer portfolio analysis for strategy development in direct marketing Woodside, Arch G.
1991
5 2 p. 6-19
14 p.
artikel
3 Direct marketing to the credit card industry MacChiette, Bart
1991
5 2 p. 34-43
10 p.
artikel
4 Exploring business-to-business direct mail campaigns Sherman, Elaine
1991
5 2 p. 25-30
6 p.
artikel
5 From the editor Schultz, Don E.
1991
5 2 p. 4-5
2 p.
artikel
6 From the foundation Hruska, Barbara
1991
5 2 p. 2-3
2 p.
artikel
7 Nonstore versus store retailing. A situationally based market structure assessment Gehrt, Kenneth C.
1991
5 2 p. 44-53
10 p.
artikel
8 [No title] 1991
5 2 p. i-
1 p.
artikel
9 [No title] Magidson, Jay
1991
5 2 p. 57-58
2 p.
artikel
10 [No title] 1991
5 2 p. 54-56
3 p.
artikel
11 Round-up report from college/university direct marketing centers 1991
5 2 p. 59-64
6 p.
artikel
12 “Shoddy targeting” and the disparity between test and rollout response rates Blair, K.C.
1991
5 2 p. 31-33
3 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland