Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 From the editor Schultz, Don E.
1990
4 4 p. 4-6
3 p.
artikel
2 From the foundation Kobs, Jim
1990
4 4 p. 2-3
2 p.
artikel
3 Integrating direct marketing into financial services Topol, Martin T.
1990
4 4 p. 36-45
10 p.
artikel
4 [No title] 1990
4 4 p. i-
1 p.
artikel
5 [No title] 1990
4 4 p. 51-53
3 p.
artikel
6 [No title] 1990
4 4 p. 50-
1 p.
artikel
7 Older adults’ responses to direct marketing methods Moschis, George P.
1990
4 4 p. 7-14
8 p.
artikel
8 Sample size and design of experiment issues in testing offers Hansotia, Behram J.
1990
4 4 p. 15-25
11 p.
artikel
9 The role of perceived risk in mail order catalog shopping McCorkle, Denny E.
1990
4 4 p. 26-35
10 p.
artikel
10 The use of incentives to increase mail survey response rates in a business environment Little, Eldon L.
1990
4 4 p. 46-49
4 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland