Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Attributes of a telemarketer's voice and persuasiveness Ketrow, S.M.
1990
4 3 p. 7-21
15 p.
artikel
2 Consumer intention to utilize electronic shopping Shim, Soyeon
1990
4 3 p. 22-33
12 p.
artikel
3 Consumer perceptions of direct mail advertising by hospitals Taylor, Raymond E.
1990
4 3 p. 46-52
7 p.
artikel
4 Dick Hodgson develops new video instruction package – “The basics of direct marketing” – for the foundation 1990
4 3 p. 72-74
3 p.
artikel
5 Direct marketing and research Pring, David C.
1990
4 3 p. 34-40
7 p.
artikel
6 From the editor Schultz, Don E.
1990
4 3 p. 4-6
3 p.
artikel
7 From the foundation Yeck, John D.
1990
4 3 p. 2-3
2 p.
artikel
8 Impact of prompt-response and quantity premiums on direct mail response rates Gordon, Peter J.
1990
4 3 p. 41-45
5 p.
artikel
9 [No title] 1990
4 3 p. i-
1 p.
artikel
10 [No title] Magidson, Jay
1990
4 3 p. 68-69
2 p.
artikel
11 On the test-retest effect on list selection Ehrman, Chaim M.
1990
4 3 p. 61-67
7 p.
artikel
12 The direct marketing educational foundation is pleased to announce that Dr. Robert C. Blattberg is the 1990 recipient of the Robert B. Clarke award for his outstanding achievements in direct marketing education based on research, teaching, writing, and speaking 1990
4 3 p. 75-
1 p.
artikel
13 The mail order catalog industry in Britain Quigley, Behnaz Z.
1990
4 3 p. 53-60
8 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland