Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An analysis of information content in infomercial programs Elliott, Michael T.
1996
10 2 p. 44-55
12 p.
artikel
2 Direct marketing usage by older men: Chronological age versus retirement Burnett, John J.
1996
10 2 p. 56-66
11 p.
artikel
3 From the Editor Schultz, Don E.
1996
10 2 p. 4-6
3 p.
artikel
4 From the Practitioners Teufel, Robert J.
1996
10 2 p. 2-3
2 p.
artikel
5 Information overload, decreasing marginal responsiveness, and the estimation of nonmonotonic relationships in direct marketing Ganzach, Yoav
1996
10 2 p. 7-9
3 p.
artikel
6 International direct marketing: Export value chain, transaction cost, and the triad Akhter, Syed H.
1996
10 2 p. 13-23
11 p.
artikel
7 [No title] 1996
10 2 p. i-
1 p.
artikel
8 [No title] 1996
10 2 p. 67-72
6 p.
artikel
9 [No title] 1996
10 2 p. ii-iii
nvt p.
artikel
10 Predicting payment and nonpayment of direct mail obligations: Profiling good and bad credit risks Peltier, James W.
1996
10 2 p. 36-43
8 p.
artikel
11 Procedures to improve the house list segment tests Wang, Ping
1996
10 2 p. 24-35
12 p.
artikel
12 Report Card - DMEF's Annual Report 1996
10 2 p. 73-76
4 p.
artikel
13 Using information overload or decreasing marginal responsiveness to determine “how many catalogs are too many?” : It really makes a difference —reply to Ganzach and Or Feinberg, Richard A.
1996
10 2 p. 10-12
3 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland