Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Brand and Advertising Awareness: A Replication and Extension of a Known Empirical Generalisation Romaniuk, Jenni
2004
12 3 p. 70-80
11 p.
artikel
2 Business and Management Research: How to Complete Your Research Project Successfully Alpert, Frank
2004
12 3 p. 106-108
3 p.
artikel
3 Consistent Consumer Responses To Price Changes Scriven, John
2004
12 3 p. 21-39
19 p.
artikel
4 Dove vs. Dior: Extending the Brand Extension Decision-Making Process from Mass to Luxury Riley, Francesca Dall’Olmo
2004
12 3 p. 40-55
16 p.
artikel
5 Editorial Board 2004
12 3 p. i-
1 p.
artikel
6 Empirical Generalisation in Marketing Uncles, Mark D.
2004
12 3 p. 5-18
14 p.
artikel
7 Executive Summaries 2004
12 3 p. 19-20
2 p.
artikel
8 Meaningful Marketing: 100 Data-Proven Truths and 402 Practical Ideas for Selling More With Less Effort Sharp, Byron
2004
12 3 p. 104-105
2 p.
artikel
9 Testing Dick and Basu's Customer Loyalty Model Garland, Ron
2004
12 3 p. 81-87
7 p.
artikel
10 The Effect of Corporate Image in the Formation of Customer Loyalty: An Australian Replication Hart, Allison E.
2004
12 3 p. 88-96
9 p.
artikel
11 The Stochastic Nature of Purchasing a State's Lottery Products Mizerski, Dick
2004
12 3 p. 56-69
14 p.
artikel
12 The Taiwanese are Just Like Australians in Their Loyalty to Fast Food Outlets Bennett, Dag
2004
12 3 p. 97-103
7 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland