Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 From schadenfreude to mitfreude? Estimating viewership loss and rivalrous relationships in otherwise neutral markets Sung, Hojun
2017
20 2 p. 159-169
11 p.
artikel
2 Inside front cover: Editorial board/Aims & Scope 2017
20 2 p. IFC-
1 p.
artikel
3 Introducing a Sport Experience Design (SX) framework for sport consumer behaviour research Funk, Daniel C.
2017
20 2 p. 145-158
14 p.
artikel
4 ‘I was there from the start’: The identity-maintenance strategies used by fans to combat the threat of losing Doyle, Jason P.
2017
20 2 p. 184-197
14 p.
artikel
5 [No title] McGrath, Richard
2017
20 2 p. 240-241
2 p.
artikel
6 On the fast track? Using standard contracts in public–private partnerships for sports facilities: A case study van den Hurk, Martijn
2017
20 2 p. 226-239
14 p.
artikel
7 Sponsors’ CSR strategies in sport: A sensemaking approach of corporations established in France Djaballah, Mathieu
2017
20 2 p. 211-225
15 p.
artikel
8 Sport communication research: A social network analysis Hambrick, Marion E.
2017
20 2 p. 170-183
14 p.
artikel
9 The paradoxical relationship between fantasy football and NFL consumption: Conflict development and consumer coping mechanisms Yuksel, Mujde
2017
20 2 p. 198-210
13 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland