Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An importance–performance analysis of media activities associated with WNBA game consumption Zhang, James J.
2011
14 1 p. 64-78
15 p.
artikel
2 Attitude toward advertising through sport: A theoretical framework Pyun, Do Young
2011
14 1 p. 33-41
9 p.
artikel
3 Call for Papers: Sport Governance 2011
14 1 p. 102-
1 p.
artikel
4 Change and isomorphism—A case study of translation processes in a Norwegian sport club Skille, Eivind Å.
2011
14 1 p. 79-88
10 p.
artikel
5 Consumer values versus perceived product attributes: Relationships among items from the MVS, PRS, and PERVAL scales Lee, Donghun
2011
14 1 p. 89-101
13 p.
artikel
6 Editorial Board 2011
14 1 p. CO2-
1 p.
artikel
7 Hostile takeover or joint venture: Connections between institutional theory and sport management research Washington, Marvin
2011
14 1 p. 1-12
12 p.
artikel
8 Segmenting sport spectators: Construction and preliminary validation of the Sporting Event Experience Search (SEES) scale Bouchet, Patrick
2011
14 1 p. 42-53
12 p.
artikel
9 Service quality at sporting events: Is aesthetic quality a missing dimension? Yoshida, Masayuki
2011
14 1 p. 13-24
12 p.
artikel
10 The influence of service quality on satisfaction and intention: A gender segmentation strategy Lee, Jeoung-Hak
2011
14 1 p. 54-63
10 p.
artikel
11 The Kia Amateur Australian Open: Lessons for sponsor activation and event management Fairley, Sheranne
2011
14 1 p. 25-32
8 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland