Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             5 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 How Enduring and Situational Involvement Combine to Create Involvement Responses Richins, Marsha L.
1992
1 2 p. 143-153
11 p.
artikel
2 Mood as a Determinant of Postconsumption Product Evaluations: Mood Effects and Their Dependency on the Affective Intensity of the Consumption Experience Miniard, Paul W.
1992
1 2 p. 173-195
23 p.
artikel
3 Spontaneous Inference Processes in Advertising: Effects of Need for Cognition and Self-Monitoring on Inference Generation and Utilization Stayman, Douglas M.
1992
1 2 p. 125-142
18 p.
artikel
4 The Nature of Attitude Accessibility and Attitude Confidence: A Triangulated Experiment Berger, Ida E.
1992
1 2 p. 103-123
21 p.
artikel
5 The Role and Measurement of Attachment in Consumer Behavior Dwayne Ball, A.
1992
1 2 p. 155-172
18 p.
artikel
                             5 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland