Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Caught by surprise: The adaptation of parental expectations after unexpected ability track placement
Forster, Andrea G.
76
C
p.
artikel
2
Does ability grouping affect UK primary school pupils’ enjoyment of Maths and English?
Boliver, Vikki
76
C
p.
artikel
3
Editorial Board
76
C
p.
artikel
4
From social origin to selective high school courses: Ability grouping as a mechanism of securing social advantage in Israeli secondary education
Feniger, Yariv
76
C
p.
artikel
5
Gene-environment interactions and school tracking during secondary education: Evidence from the U.S.
Uchikoshi, Fumiya
76
C
p.
artikel
6
High schools and intergenerational mobility
Fletcher, Jason
76
C
p.
artikel
7
How does exposure to a different school track influence learning progress? Explaining scissor effects by track in Germany
Traini, Claudia
76
C
p.
artikel
8
Introduction to “Mechanisms of educational stratification”
Boliver, Vikki
76
C
p.
artikel
9
Upper secondary tracks and student competencies: A selection or a causal effect? Evidence from the Italian case
Triventi, Moris
76
C
p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland