Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Agarra, agarran: Evidence of early comprehension of subject–verb agreement in Spanish Gonzalez-Gomez, Nayeli
2017
160 C p. 33-49
17 p.
artikel
2 Cover 2: Editorial Board 2017
160 C p. IFC-
1 p.
artikel
3 Developmental change in children’s sensitivity to sound symbolism Tzeng, Christina Y.
2017
160 C p. 107-118
12 p.
artikel
4 Examining the direct and indirect effects of visual–verbal paired associate learning on Chinese word reading Georgiou, George
2017
160 C p. 81-91
11 p.
artikel
5 Gender and engineering aptitude: Is the color of science, technology, engineering, and math materials related to children’s performance? Mulvey, Kelly Lynn
2017
160 C p. 119-126
8 p.
artikel
6 Infants’ use of movement synchrony to infer social affiliation in others Fawcett, Christine
2017
160 C p. 127-136
10 p.
artikel
7 Morphological awareness and reading comprehension: Examining mediating factors Levesque, Kyle C.
2017
160 C p. 1-20
20 p.
artikel
8 Programming experience promotes higher STEM motivation among first-grade girls Master, Allison
2017
160 C p. 92-106
15 p.
artikel
9 Shared genetic influences among childhood shyness, social competences, and cortical responses to emotions Battaglia, Marco
2017
160 C p. 67-80
14 p.
artikel
10 Synchronized movement experience enhances peer cooperation in preschool children Rabinowitch, Tal-Chen
2017
160 C p. 21-32
12 p.
artikel
11 Testing the validity of a continuous false belief task in 3- to 7-year-old children Mahy, Caitlin E.V.
2017
160 C p. 50-66
17 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland