Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Cognitive consistency and math–gender stereotypes in Singaporean children
Cvencek, Dario
2014
117
C
p. 73-91
19 p.
artikel
2
Corrigendum to “Anticipatory action planning increases from 3 to 10years of age in typically developing children” [J. Exp. Child Psychol. 114 (2013) 295–305]
Jongbloed-Pereboom, Marjolein
2014
117
C
p. 106-
1 p.
artikel
3
Cover 2: Editorial Board
2014
117
C
p. IFC-
1 p.
artikel
4
Development of spatial representation of numbers: A study of the SNARC effect in Chinese children
Yang, Tao
2014
117
C
p. 1-11
11 p.
artikel
5
Number line estimation and mental addition: Examining the potential roles of language and education
Laski, Elida V.
2014
117
C
p. 29-44
16 p.
artikel
6
Orthographic learning and self-teaching in a bilingual and biliterate context
Schwartz, Mila
2014
117
C
p. 45-58
14 p.
artikel
7
Perception–action development from infants to adults: Perceiving affordances for reaching through openings
Ishak, Shaziela
2014
117
C
p. 92-105
14 p.
artikel
8
What basic number processing measures in kindergarten explain unique variability in first-grade arithmetic proficiency?
Bartelet, Dimona
2014
117
C
p. 12-28
17 p.
artikel
9
Young children’s use of honesty as a basis for selective trust
Li, Qing-Gong
2014
117
C
p. 59-72
14 p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland