Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Acknowledgement of Reviewers
2011
36
1
p. I-
1 p.
artikel
2
Affect and engagement during small group instruction
Linnenbrink-Garcia, Lisa
2011
36
1
p. 13-24
12 p.
artikel
3
Coping mediates the relationship between emotional intelligence (EI) and academic achievement
MacCann, Carolyn
2011
36
1
p. 60-70
11 p.
artikel
4
Coping with boredom in school: An experience sampling perspective
Nett, Ulrike E.
2011
36
1
p. 49-59
11 p.
artikel
5
Editorial Board
2011
36
1
p. IFC-
1 p.
artikel
6
Measuring emotions in students’ learning and performance: The Achievement Emotions Questionnaire (AEQ)
Pekrun, Reinhard
2011
36
1
p. 36-48
13 p.
artikel
7
Student engagement with science in early adolescence: The contribution of enjoyment to students’ continuing interest in learning about science
Ainley, Mary
2011
36
1
p. 4-12
9 p.
artikel
8
Students’ emotions and academic engagement: Introduction to the special issue
Linnenbrink-Garcia, Lisa
2011
36
1
p. 1-3
3 p.
artikel
9
Students’ emotions during homework in mathematics: Testing a theoretical model of antecedents and achievement outcomes
Dettmers, Swantje
2011
36
1
p. 25-35
11 p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland