Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A longitudinal study of achievement goals for college in general: Predicting cumulative GPA and diversity in course selection
Durik, Amanda M.
2009
34
2
p. 113-119
7 p.
artikel
2
Assessing the impact of learning environments: How to use student ratings of classroom or school characteristics in multilevel modeling
Lüdtke, Oliver
2009
34
2
p. 120-131
12 p.
artikel
3
Does multimedia learning theory extend to middle-school students?
McTigue, Erin M.
2009
34
2
p. 143-153
11 p.
artikel
4
Editorial Board
2009
34
2
p. IFC-
1 p.
artikel
5
Factors predictive of mathematics achievement in kindergarten, first and third grades: An opportunity–propensity analysis
Byrnes, James P.
2009
34
2
p. 167-183
17 p.
artikel
6
The importance of morphological awareness in Korean–English biliteracy acquisition
Wang, Min
2009
34
2
p. 132-142
11 p.
artikel
7
Transfer of reading-related cognitive skills in learning to read Chinese (L1) and English (L2) among Chinese elementary school children
Keung, Yuen-Ching
2009
34
2
p. 103-112
10 p.
artikel
8
Within-year changes in children’s intrinsic and extrinsic motivational orientations: Contextual predictors and academic outcomes
Corpus, Jennifer Henderlong
2009
34
2
p. 154-166
13 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland