Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Blurred boundaries: Post-pandemic perspectives of digital writing pedagogies special issue introduction Harris, Christopher Sean

66 C p.
artikel
2 Continuous delivery: A PARS online course development cycle Borgman, Jessie

66 C p.
artikel
3 Editorial Board
66 C p.
artikel
4 Necessity is the mother of invention: Accessibility pre, inter, & post pandemic Walden, Ashlyn C

66 C p.
artikel
5 Pandemic pedagogy from both sides of the screen: A Teacher/Scholar/Parent's reflections on online time Wooden, Shannon R.

66 C p.
artikel
6 Re-assessing “readiness” in OWI: Toward a trauma-informed approach to supporting students in online writing courses Reid, Lynn

66 C p.
artikel
7 What the COVID pandemic taught us about creating inclusive, anti-racist, and accessible online writing classes and programs Harris, Heidi Skurat

66 C p.
artikel
8 “Wild, wild west” or program administration? Traversing politics as writing administrators Miner, Rebecca

66 C p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland