Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A cognitive buying decision-making process in B2B e-commerce using Analytic-MLP Vincent, Olufunke Rebecca
2017
25 C p. 59-69
11 p.
artikel
2 An explicit trust and distrust clustering based collaborative filtering recommendation approach Ma, Xiao
2017
25 C p. 29-39
11 p.
artikel
3 Combining machine-based and econometrics methods for policy analytics insights Kauffman, Robert J.
2017
25 C p. 115-140
26 p.
artikel
4 Contents 2017
25 C p. ii-
1 p.
artikel
5 Design for the pricing strategy of return-freight insurance based on online product reviews Geng, Shidao
2017
25 C p. 16-28
13 p.
artikel
6 Do local consumers behave differently from visitors? An exploratory study in online group buying Jeon, Seongmin
2017
25 C p. 95-104
10 p.
artikel
7 Embedding unstructured side information in product recommendation Pourgholamali, Fatemeh
2017
25 C p. 70-85
16 p.
artikel
8 Joint quality and pricing decisions for service online group-buying strategy Wu, Yifan
2017
25 C p. 1-15
15 p.
artikel
9 The effects of social commerce design on consumer purchase decision-making: An empirical study Huang, Zhao
2017
25 C p. 40-58
19 p.
artikel
10 Which group do you want to travel with? A study of rating differences among groups in online travel reviews Ahn, Daehwan
2017
25 C p. 105-114
10 p.
artikel
11 Winning the crowd in online fundraising platforms: The roles of founder and project features Kim, Taekyung
2017
25 C p. 86-94
9 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland