Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An eye-tracking study of the Elaboration Likelihood Model in online shopping Yang, Shu-Fei
2015
14 4 p. 233-240
8 p.
artikel
2 Contents 2015
14 4 p. iii-
1 p.
artikel
3 Editorial Board 2015
14 4 p. ii-
1 p.
artikel
4 E-selling: A new avenue of research for service design and online engagement Parvinen, Petri
2015
14 4 p. 214-221
8 p.
artikel
5 Promoting sales of online games through customer engagement Cheung, Christy M.K.
2015
14 4 p. 241-250
10 p.
artikel
6 Special section on e-selling and online engagement Parvinen, Petri
2015
14 4 p. 213-
1 p.
artikel
7 The effect of website features in online relationship marketing: A case of online hotel booking Bilgihan, Anil
2015
14 4 p. 222-232
11 p.
artikel
8 Using a consumer socialization framework to understand electronic word-of-mouth (eWOM) group membership among brand followers on Twitter Chu, Shu-Chuan
2015
14 4 p. 251-260
10 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland