Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An ecological perspective on content-based instruction Garner, Mark
2005
4 2 p. 119-134
16 p.
artikel
2 Editorial board 2005
4 2 p. co2-
1 p.
artikel
3 Hedging: an exploratory study of authors' and readers' identification of ‘toning down’ in scientific texts Lewin, Beverly A.
2005
4 2 p. 163-178
16 p.
artikel
4 Integrating traditional and critical approaches to syllabus design: the ‘what’, the ‘how’ and the ‘why?’ Flowerdew, Lynne
2005
4 2 p. 135-147
13 p.
artikel
5 JEAP Editorial Hyland, Ken
2005
4 2 p. 97-98
2 p.
artikel
6 [No title] Moore, Tim
2005
4 2 p. 179-183
5 p.
artikel
7 Thinking about thinking: Integrating self-reflection into an academic literacy course Granville, Stella
2005
4 2 p. 99-118
20 p.
artikel
8 What do we want EAP teaching materials for? Harwood, Nigel
2005
4 2 p. 149-161
13 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland