Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Comparing the outcomes of two different approaches to CEFR-based rating of students’ writing performances across two European countries
Holzknecht, Franz
2018
37
C
p. 57-67
artikel
2
EDITORIAL
East, Martin
2018
37
C
p. A1-A2
artikel
3
Editorial Board
2018
37
C
p. ii
artikel
4
From assessing to teaching writing: What teachers prioritize
Beck, Sarah W.
2018
37
C
p. 68-77
artikel
5
Modeling second language writing quality: A structural equation investigation of lexical, syntactic, and cohesive features in source-based and independent writing
Kim, Minkyung
2018
37
C
p. 39-56
artikel
6
Not to scale? An argument-based inquiry into the validity of an L2 writing rating scale
Becker, Anthony
2018
37
C
p. 1-12
artikel
7
Student engagement with teacher written corrective feedback in EFL writing: A case study of Chinese lower-proficiency students
Zheng, Yao
2018
37
C
p. 13-24
artikel
8
Writing from sources: Does audience matter?
Cho, Yeonsuk
2018
37
C
p. 25-38
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland