Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Assessing peer and instructor response to writing: A corpus analysis from an expert survey
Anson, Ian G.
2017
33
C
p. 12-24
13 p.
artikel
2
Ed.Board/Aims and scope
2017
33
C
p. IFC-
1 p.
artikel
3
Editorial for ASSESSING WRITING Vol 33 2017
2017
33
C
p. A1-
1 p.
artikel
4
Evaluating rater accuracy and perception for integrated writing assessments using a mixed-methods approach
Wang, Jue
2017
33
C
p. 36-47
12 p.
artikel
5
[No title]
Hammond, J.W.
2017
33
C
p. 68-70
3 p.
artikel
6
Similarities and differences in constructs represented by U.S. States’ middle school writing tests and the 2007 National Assessment of Educational Progress writing assessment
Mo, Ya
2017
33
C
p. 48-67
20 p.
artikel
7
The TOEFL iBT writing: Korean students’ perceptions of the TOEFL iBT writing test
Kim, Eun-Young Julia
2017
33
C
p. 1-11
11 p.
artikel
8
Tools and Tech: A New Forum
Aull, Laura L.
2017
33
C
p. A2-A7
nvt p.
artikel
9
Understanding university students’ peer feedback practices in EFL writing: Insights from a case study
Yu, Shulin
2017
33
C
p. 25-35
11 p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland