Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Checking assumed proficiency: Comparing L1 and L2 performance on a university entrance test Deygers, Bart
2017
32 C p. 43-56
14 p.
artikel
2 Ed.Board/Aims and scope 2017
32 C p. IFC-
1 p.
artikel
3 Improvement of writing skills during college: A multi-year cross-sectional and longitudinal study of undergraduate writing performance Oppenheimer, Daniel
2017
32 C p. 12-27
16 p.
artikel
4 [No title] Chapman, Mark
2017
32 C p. 105-106
2 p.
artikel
5 Placement of multilingual writers: Is there a role for student voices? Ferris, Dana R.
2017
32 C p. 1-11
11 p.
artikel
6 Textual voice elements and voice strength in EFL argumentative writing Yoon, Hyung-Jo
2017
32 C p. 72-84
13 p.
artikel
7 The effectiveness of instructor feedback for learning-oriented language assessment: Using an integrated reading-to-write task for English for academic purposes Kim, Ah-Young (Alicia)
2017
32 C p. 57-71
15 p.
artikel
8 To make a long story short: A rubric for assessing graduate students’ academic and popular science writing skills Rakedzon, Tzipora
2017
32 C p. 28-42
15 p.
artikel
9 Validation of a locally created and rated writing test used for placement in a higher education EFL program Johnson, Robert C.
2017
32 C p. 85-104
20 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland