Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Checking assumed proficiency: Comparing L1 and L2 performance on a university entrance test
Deygers, Bart
2017
32
C
p. 43-56
14 p.
artikel
2
Ed.Board/Aims and scope
2017
32
C
p. IFC-
1 p.
artikel
3
Improvement of writing skills during college: A multi-year cross-sectional and longitudinal study of undergraduate writing performance
Oppenheimer, Daniel
2017
32
C
p. 12-27
16 p.
artikel
4
[No title]
Chapman, Mark
2017
32
C
p. 105-106
2 p.
artikel
5
Placement of multilingual writers: Is there a role for student voices?
Ferris, Dana R.
2017
32
C
p. 1-11
11 p.
artikel
6
Textual voice elements and voice strength in EFL argumentative writing
Yoon, Hyung-Jo
2017
32
C
p. 72-84
13 p.
artikel
7
The effectiveness of instructor feedback for learning-oriented language assessment: Using an integrated reading-to-write task for English for academic purposes
Kim, Ah-Young (Alicia)
2017
32
C
p. 57-71
15 p.
artikel
8
To make a long story short: A rubric for assessing graduate students’ academic and popular science writing skills
Rakedzon, Tzipora
2017
32
C
p. 28-42
15 p.
artikel
9
Validation of a locally created and rated writing test used for placement in a higher education EFL program
Johnson, Robert C.
2017
32
C
p. 85-104
20 p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland